Un programa para ti

Hemos elaborado más de 400 propuestas programáticas para mejorar el día a día de nuestros vecinos y vecinas. Son propuestas destinadas a mejorar la gestión de nuestros recursos, a dinamizar la economía y el empleo, a evitar los altos niveles de contaminación y a proyectar nuestra actividad cultural. Nuestro programa está hecho para nuestros barrios, para las personas mayores, para las mujeres… para gente como tú.

El 26 de mayu de 2019 podemos facer que la voz de los vecinos y vecines de Xixón se sienta na Casa Conceyu. La voz de los barrios, les persones mayores, la mocedá, les muyeres. Ello ye, la voz de la mayoría social que nagua por acabar col desempléu, la contaminación, la precariedá y la esclusión pa facer de Xixón una ciudá más amable, integradora, competitiva y diversa.


Soy
Yolanda Huergo, cabeza de llista de la coalición Podemos-Equo Xixón y quiero presentar nesta páxina un proyectu y equipu renováu, cargáu d’ilusión y d’idees nueves. XENTE COMO TU, xente con alma y voz nel nuestru Ayuntamientu.